یلدایلدا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

یلدا کوچولو ما

آزمایش غربالگری یلدا جون

1392/3/23 18:45
212 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی قراره شنبه صبح بره آزمایش غربالگری بده البته واسه احتیاط که من حتما حتما سالم باشم اگر نه دکتر گفته نیاز نداره و من سالم سالم هستم.مژه

خلاصه بابایی و مامانی بد جور دارن سور و سات اومدن منو تدارک میبینند واقعا خجالت زده شدم.خجالت

تازگیا وایرلس که بهم رسید بدون اجازه بابایی و مامانی خودم مطلب میزنم و دیگه وبلاگمو خودم آپدیت میکنم آخه بابایی و مامانی سرشون شلوغهناراحت

امروز پنجشنبه طبق آزمایش ها من 16 هفتگی ام رو جشن گرفتمدلقک

بابایی و مامانی دارن کم کم وسایل خونه رو میبرن تو خونه خودمون از طرف دیگه کلی کار دارن منکه سرم نمیشه چه کاراییه و همش کنجکاومسوال

ایشالا به زودی من شبیه یه فرشته اوشمل میام تو دنیای شمااااااااااااااااااافرشتهبغل

بابایی و مامانی دوستتون دالمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساتیار
4 تیر 92 23:13
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 10:13
عزيزم اميدوارم ني ني خوشگلت به سلامتي به دنيا بياد و با اومدنش چشمتون روشن بشه دوست عزيز دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .لطفا به وبلاگمون بيا و عكسش رو ببين اگه خوشت اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كن مرســـــــي